KAKO NARUČITI PRIJEVOD

Poštovani,

 

Kako bi Vam omogućili što kvalitetnije rezultate u najkraćem vremenskom roku, neke informacije su nam iznimno bitne prilikom slanja Vašeg upita za prijevod.

 

1. SMJER PREVOĐENJA

 

Prilikom slanja upita, molimo Vas navedite traženi smjer prevođenja (izvorni jezik dokumenta – jezik na koji želite prevesti dokument)

 

2. OVJERENI/ NEOVJERENI PRIJEVOD

 

            Molimo Vas da navedete vrstu prijevoda koji želite (ovjereni ili neovjereni prijevod).

 

*Ovjereni prijevod je prijevod ovjeren od strane sudskog tumača ovlaštenog za prijevode tražene kombinacije jezika. Ovjeren je pečatom i potpisom sudskog tumača  te se najčešće koristi prilikom prevođenja službenih dokumenata. Ovjereni prijevodi se u uvezuju.

*Neovjereni prijevod je prijevod traženog dokumenta ili teksta bez pečata i potpisa sudskog tumača, šaljemo ga na mail

 

3. ROK

 

            Molimo Vas da nam navedete ciljani rok za koji bi trebali traženi prijevod.

 

4. SKEN/SLIKA DOKUMENTA

 

Prilikom slanja dokumenta za koji želite prijevod koji nije u digitalnom obliku, idealno bi bilo poslati nam skenirani dokument. Ukoliko niste u prilici poslati sken, molimo Vas da fotografija dokumenta bude čim jasnija i čitljivija, bez odrezanih dijelova. Ako želite uvesti originalni dokument sa prijevodom, molimo da nam to napomenete te nam dostavite taj isti dokument prije uvezivanja.

 

5. DODATNE USLUGE

 

Ukoliko trebate sken prijevoda, dodatne primjerke prijevoda ili želite dostavu prijevoda poštom, molimo Vas da nam to napomenete prilikom slanja Vašeg upita.

 

6 PONUDA

 

Po primljenom upitu, povratno ćemo Vam se javiti ponudom sa ukupnom cijenom te rokom isporuke gotovog prijevoda.

 

 

7 PRIVOLA

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih  podataka (GDPR), sve fizičke osobe moraju potpisati privolu prije početka izrade prijevoda. Privola dopušta korištenje Vaših osobnih podataka u svrhu izrade prijevoda te se ne koristi ni u koje druge svrhe. Privolu ćemo Vam dostaviti elektroničkom poštom te bi ju trebali isprintati, ispuniti, skenirati ili uslikati i poslati nam je natrag. Po dogovoru, privola se može ispuniti i dolaskom kod nas u ured, prilikom preuzimanja gotovih prijevoda.

 

Za sve ostale informacije slobodno nas kontaktirajte!

 

 

8 PLAĆANJE

 

Dokumenti se daju u prevođenje tek po primljenoj uplati dogovorenog iznosa (predujma).

Politika tvrtke Prijevodi Beti d.o.o. je da ne poslujemo sa gotovinom već se sve uplate vrše Internet bankarstvom ili općom uplatnicom.